Alegerile reprezentanților studenților de anul acesta se vor face online, prin intermediul platformei Helios. Pentru a putea vota, va trebui să vă accesați adresele instituționale, cele cu @s.unibuc.ro.
Luni, 14 octombrie, după ora 11:00, veți primi pe adresa instituțională un mail cu o adresă URL, care trebuie accesată. În textul email-ului veți găsi alte două informații necesare pentru a vota: Voter ID și Password; acestea sunt personalizate pentru fiecare votant în parte. Votul se va închide la ora 21:00.
În formularul de vot va fi câte o întrebare (pagină) pentru:
- student reprezentant în cadrul Consiliului Facultății pentru anul și specializarea respectivă (unde este cazul);
- student reprezentant în cadrul Consiliului Facultății pentru toți anii și pentru toate specializările;
- studenți reprezentanți în Senatul Universității.
Pentru fiecare întrebare există posibilitatea să te abții (selectând varianta „Abținere”).
Care sunt pașii care trebuie urmați pentru a vota?
- Accesează link-ul de la Election URL
2. După ce se deschide pagina aceasta, completează căsuțele din dreptul Voter ID și Password cu datele primite în mail. Apoi apasă Log in.
3. Citește instrucțiunile afișate, apoi apasă Start.
4. Alege candidatul pe care dorești să îl votezi pentru funcția menționată în întrebare, prin apăsarea căsuței din dreptul numelui acestuia. Odată ce ai făcut alegerea, apasă Next; studenții de la Master, Doctorat, ID și IFR nu au această întrebare.
5. Aceleași acțiuni ca la pasul 4, cu mențiunea că, dacă îți dorești să te întorci la întrebarea precedentă, o poți face prin apăsarea butonului Previous.
6. Aceleași acțiuni pentru a alege candidații ca la pasul 5, cu mențiunea că există două locuri pentru studenții reprezentanți în Senatul Universității, deci pot fi făcute două alegeri. În funcție de opțiunea voastră, puteți avea 3 variante de completare:
- Vot pentru Candidat N și Candidat M;
- Vot pentru Candidat X și Abținere 1 (în cazul în care alegeți să vă abțineți pentru alegerea unui candidat pentru una din poziții);
- Abținere 1 și Abținere 2 (în cazul în care alegeți să vă abțineți pentru alegerea unor candidați pentru ambele poziții)
Aceasta fiind ultima întrebare, pentru a continua procesul de vot trebuie apăsat butonul Proceed.
7. Verifică încă odată candidații pe care i-ai votat. Dacă vrei să schimbi o alegere, apasă butonul edit response din dreptul întrebării. Dacă totul este în ordine, apasă butonul Submit this Vote!, dar votul nu s-a terminat aici.
8. Pentru ca votul tău să fie transmis, trebuie să apeși butonul CAST this ballot.
9. Acesta este mesajul afișat după trimiterea cu succes a votului.
10. După ce votul tău a fost transmis, vei primi un email de confirmare a acestuia.
În cazul în care nu ai primit primul mail, cel în care apare Election URL, Voter ID si Password, trimite un email de pe adresa ta instituțională către fmi.comisiaelectorala@gmail.com.
În cazul în care întâmpinați probleme tehnice și nu puteți sub nicio formă să votați, Facultatea oferă un punct de asistență tehnică, situat în Sala de Consiliu, lângă secretariat, din sediul Facultății de Matematică și Informatică.