Adresă de e-mail generală pentru secretariat: secretariat@fmi.unibuc.ro
Secretar șef
COTENEANU Evelina
Email: evelina@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3847
Secretar, Anul I IF, studii universitare de licență, Domeniul Matematică, Anii I și II IF, studii universitare de Master IF, Domeniul Matematică,
IONESCU Larisa Mihaela
Email: larisa-mihaela.ionescu@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3853
Secretar, Anul I IF, studii universitare de licență, Domeniul Informatică
CIOCEA Ruxandra Ioana
Email: ruxandra-ioana.ciocea@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3858
Secretar, Anul II IF, Domeniile Matematică și Informatică,
BĂDĂRĂ Ruxandra Ecaterina
Email: ruxandra-ecaterina.badara@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3856
Secretar, Anul III IF, Domeniile Matematică și Informatică
IACOB Iulia
Email: iulia.iacob@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3855
Secretar, Domeniul Calculatoare și Tehnologia Informației, IF (toți anii).
BUCĂTARU Anca
Email: anca.bucataru@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3854
Secretar, ID, IFR (toți anii). Doctorat (toți anii).
ȘINDRILARU Raluca Mihaela
Email: raluca-mihaela.sindrilaru@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3857
Secretar, Anii I și II IF, studii universitare de Master IF, Domeniul Informatică, Activități de arhivă. Corespondență și relații cu publicul.
Activitățile de arhivă cuprind: întocmire foi matricole, duplicate, situații școlare, adeverințe, programe analitice
OSTACIUC Nicoleta
Email: nicoleta.ostaciuc@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3858
Termenul legal de soluționare a cererilor este de 30 zile.
Programul cu publicul
- LUNI: 13:00 – 14:00
- MARȚI: 13:00 – 14:00
- MIERCURI: 13:00 – 14:00
- JOI: 13:00 – 14:00
- VINERI: 12:00 – 13:00
- În intervalul orar 12:00-13:00, de luni până joi Secretariatul va acorda prioritate soluționării problemelor în plaforma HelpDesk.
- Începând cu data de 16.11, documentele solicitate în format fizic se vor putea ridica de la secretariatul facultății numai pe baza programării făcute în platformă de secretarul de an.
- Procedura de ridicare a carnetelor si a legitimatiilor de student
HelpDesk Secretariat FMI
Pentru a evita aglomerația în orele de program cu publicul, Secretariatul FMI va folosi platforma HelpDesk a Universitatii din Bucuresti. Pentru a afla cum puteti folosi această platformă, citiți
Procedura de ridicare a carnetelor si a legitimatiilor de student
Atenție! La trimiterea unei solicitări prin platformă vă rugăm să precizați dacă este suficientă transmiterea online a documentelor sau dacă doriți o programare pentru ridicarea de la ghișeu.