Secretariat

Adresă de e-mail generală pentru secretariat: secretariat@fmi.unibuc.ro

Secretar șef

COTENEANU Evelina

Email: evelina@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3847


Secretar Matematică și Informatică, Anul I IF studii universitare de licență, Domeniul Matematică, Anii I și II IF studii universitare de Master IF, Domeniul Matematică

IONESCU Larisa Mihaela

Email: larisa-mihaela.ionescu@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3853

Secretar Matematică și Informatică, Anul I IF studii universitare de licență, Domeniul Informatică și Departamente

BURUIANĂ Georgiana

Email: georgiana.buruiana@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3858

Secretar Matematică și Informatică, Anul II IF

COSTEA Mihaela

Email: mihaela.costea@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3856


Secretar Matematică și Informatică, Anul III IF

IACOB Iulia

Email: iulia.iacob@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3855


Secretar ID, IFR și Biostatistică IF (toți anii). Doctorat (toți anii).

ȘINDRILARU Raluca Mihaela

Email: raluca-mihaela.sindrilaru@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3857


Secretar Calculatoare și Tehnologia Informației IF (toți anii)

LUPU Ana

Email: ana.lupu@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 305 3854


Secretar Anii I și II IF studii universitare de Master IF, Domeniul Informatică. Activități de arhivă. Corespondență și relații cu publicul.

Activitățile de arhivă cuprind: întocmire foi matricole, duplicate, situații școlare, adeverințe, programe analitice

OSTACIUC Nicoleta

Email: nicoleta.ostaciuc@fmi.unibuc.ro
Telefon: 021 314 2863


Secretar Matematică și Informatică, (Activități de școlaritate specifice promoțiilor 2020 și 2021, Domeniul Matematică, Domeniul Informatică)

HIRSCHPEK Anca

Email: hirschpek.anca@fmi.unibuc.ro

Termenul legal de solutionare a cererilor este de 30 zile.

Programul cu publicul

  • LUNI: 13:00 – 14:00
  • MARȚI: 13:00 – 14:00
  • MIERCURI: 13:00 – 14:00
  • JOI: 13:00 – 14:00
  • VINERI: 12:00 – 13:00
  • În intervalul orar 12:00-13:00, de luni până joi Secretariatul va acorda prioritate soluționării problemelor în plaforma HelpDesk.
  • Începând cu data de 16.11, documentele solicitate în format fizic se vor putea ridica de la secretariatul facultății numai pe baza programării făcute în platformă de secretarul de an.
  • Procedura de ridicare a carnetelor si a legitimatiilor de student

HelpDesk Secretariat FMI

Folosirea platformei Helpdesk pentru relația cu secretariatul se suspendă până la data de 1 septembrie 2021.

Pentru a evita aglomerația în orele de program cu publicul, Secretariatul FMI va folosi platforma HelpDesk a Universitatii din Bucuresti. Pentru a afla cum puteti folosi această platformă, citiți

Ghidul de utilizare HelpDesk

Procedura de ridicare a carnetelor si a legitimatiilor de student

Atenție! La trimiterea unei solicitări prin platformă vă rugăm să precizați dacă este suficientă transmiterea online a documentelor sau dacă doriți o programare pentru ridicarea de la ghișeu.